شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
.

حوزه/ امام جمعه ماهدشت با اشاره به شرارت‌ها و ظلم آمریکا در منطقه، گفت: ما با تسلط آمریکا بر منطقه و نظام سلطه مخالفیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه ماهدشت به امامت حجت الاسلام رادورد و با حضور مردم و مسئولان این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام رادمرد در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل، اظهار داشت: در جریان سفر رئیس جمهور به آمریکا و برنامه سازمان ملل، موضع گیری های خوبی انجام شد، در قبال برخی سیاست‌ها سیاست خارجی ما از جمله حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و لبنان، اما برخی کم دقتی‌ها در استفاده از واژه‌ها و برخی غفلت‌ها حاشیه‌هایی ایجاد کرد که برای جمهوری اسلامی هزینه ساز است.

وی افزود: ینکه اگر اسرائیل سلاحش را زمین بگذارد، ما هم زمین می گذاریم، البته اگر قبل و بعد سخن و فضای کلی سخن را ببینیم شاید خیلی برداشت منفی از جمله نمی‌توان داشت اما رسانه‌های مغرض و برای افراد دیگر به این مسائل کاری ندارد، آنچه را که خودشان می‌خواهند را بیان می کنند، از طرفی در این شرایط که جنگ سنگینی بین جریان مقاومت و رژیم صهیونیستی برقرار است، پخش این سخن به صلاح نبود.

وی با اشاره به ظلم و ستیز آمریکا با کشورهای مظلوم، تصریح کرد: ما با نظام سلطه مخالفیم، با تسلّط آمریکا مخالفیم، امروز دیگر شوروی وجود ندارد امّا آمریکا در رأس کشورهای غربی و یکّه‌تاز است، می‌بینیم نتایج کارهایشان را، جنگ‌هایی که راه می‌افتد، ظلم‌هایی که می‌شود، تبعیض‌هایی که صورت می‌گیرد، ملّت‌هایی که زیر فشار قرار می‌گیرند، ما با اینها مخالفیم، صراحتا هم مخالفت خودمان را ابراز می‌کنیم.

وی خواستار پیگیری مسئولان و نمایندگان استانی جهت به ثمر رسیدن طرح شهرستان شدن ماهدشت شد و یادآور شد: مسئله شهرستان شدن ماهدشت با اینکه طی لایحه‌ای به مجلس ارائه شده، تقاضا داریم از مجمع نمایندگان استان البرز که این موضوع به جد پیگیر باشند تا زمینه تحقق آن ان‌شاءالله فراهم شود.

حجت الاسلام رادمرد به روز آتش‌نشان اشاره کرد و ادامه داد: روز شنبه ۷ مهر روز آتش نشانی نامگذاری شده که از مسئول آتش نشانی ماهدشت و کارکنان پر تلاش آتش نشانی بسیار سپاسگزاریم و برای همه آنها آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

وی همه مسئولین و دلسوزان شهری را به وحدت و سازش دعوت کرد و گفت: در حوزه مسائل اساسی شهر اگر اتحاد و انسجام شهری وجود نداشته باشد، موفقیت چشمگیری حاصل نخواهد شد، اینکه به خاطر هر بهانه‌ای که بیشتر ناشی از اختلاف سلیقه‌هاست در اجرای برنامه‌ها جدایی‌ها بخواهد اتفاق بیفتد، در حوزه مسائل کلان شهر همیشه دچار اشکال خواهیم بود و برخی مسائل که تحت مدیریت سایر مجموعه‌ها و شهرها هستیم، ممکن است تصمیم‌هایی گرفته شود که به صلاح کوتاه مدت یا بلند مدت شهر نباشد، این با هم بودن را باید به شکل حقیقی و درست به نمایش گذاشت تا همه مردم منتفع شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha